Obchodní podmínky

Provozovatel:

Marek Minařík
IČ: 01979892
Kontaktní adresa: Na Konečné 833, 687 25 Hluk
Místo podnikání: Na Konečné 833, 687 25 Hluk

Provozováno na internetové adrese: https://www.potisk21.cz

Zapsán v registru živnostenského úřadu města Uherské Hradiště pod č. j. : MUUH-ŽO/57544/2013/Stol.
Spisová značka: 11291/2013
Registrován na úřadě pro ochranu osobních údajů pod registračním číslem: 00049039

Objednávka:

Krok 1:
Zákazník si vybere zboží na internetové adrese: https://www.potisk21.cz

Krok 2:
Po výběru zboží kontaktuje zákazník prodávajícího prostřednictvím emailu: maraminarik@email.cz nebo zprávou na facebookové stránce:
https://www.facebook.com/Potisk21

Zpráva obsahuje:
- vybraný produkt
- barvu textilu a potisku
- logo

- zasláním grafiky potvrzuje zákazník práva na použití této grafiky
- veškeré nároky třetích stran budou směřovány na zákazníka
- není v našich silách dohledávat případné autory

Krok 3:
Prodávající vytvoří grafický návrh a pošle jej zákazníkovi. Na tomto návrhu dochází k domluvě, kontrole a finálním úpravám produktu.

Krok 4:
Po odsouhlasení návrhu pošle zákazník prodávajícímu:
- počet kusů
- dodací adresu (pokud je fakturační adresa jiná než dodací, tak i tu)

Po odeslání adresy je objednávka brána jako závazná.

Objednávka je standardně vyhotovena do 2-4 pracovních dnů.


Dodání:

1. Prostřednictvím České pošty:
Zásilka je doručována Českou poštou na adresu uživatele, většinou do 2 dnů od podání zásilky na poště.

Platba probíhá prostřednictvím dobírky České pošty nebo převodem na náš bankovní účet:

Při platbě dobírkou platíte celou cenu objednávky při převzetí zásilky.

Platbu můžete také provézt převodem na náš bankovní účet: 2400450990/2010 (FIO banka). Po přičtení peněz na účet (obvykle 2 dny od odeslání),
je zásilka následující pracovní den odeslána. Veškeré pokyny platby budou zákazníkovi poslány na email nebo Facebook.

Výše poštovného závisí na aktuálních cenách České pošty.

2. Osobní předání ve městě Hluk (okres Uherské Hradiště)
Termín a místo předání bude domluveno emailem, Facebookem nebo telefonicky. Platba v hotovosti, platí se pouze za zboží.

Vrácení zboží:

Všechny žádosti o výměnu či vrácení zboží se vyřizují přes email: maraminarik@email.cz . Zakoupené zboží přes internet máte dle zákona právo vrátit
nebo požadovat jeho výměnu a to do 14 dnů od obdržení za jasně stanovených podmínek:
- zboží musí být kompletní, nepoškozené, nepoužité, schopné dalšího prodeje.
- zboží odešlete nejpozději do 14-ti dnů od jeho obdržení, společně s kopií faktury.
- peníze jsou vráceny pouze za zboží, nikoli za Vámi zaplacené zpětné poštovné.
- zboží nezasílejte na dobírku. Nebude převzato.
- peníze za vrácené zboží (nikoliv za poštovné), budou kupujícímu zaslány na jeho bankovní účet nejpozději do 14-ti dnů.
- měněné zboží zašleme kupujícímu nejpozději do 14-ti dnů od obdržení vráceného zboží.

Reklamace:

Reklamační řízení se řídí reklamačním řádem České Republiky. Obvykle trvá reklamační řízení 30 dní od převzetí zásilky do odeslání zásilky. Zboží může
být vyměněno, mohou být vráceny peníze na bankovní účet nebo může být reklamace neuznána. Reklamaci uplatňujte vždy neprodleně po výskytu
závady. Pozdější reklamace nebudou brány v potaz. Veškeré reklamace nejdříve zašlete na email: maraminarik@email.cz . Poté budete informováni o
dalším průběhu.

Ochrana dat:
Odesláním adresy dáváte souhlas se shromažďováním a zpracováním osobních dat. Tyto údaje jsou používány pro identifikaci zákazníka a zpracování
objednávek. V žádném případě nebudou poskytovány třetím osobám.