Obchodní podmínky


Provozovatel:

Marek Minařík

IČ: 01979892

Kontaktní adresa: Na Konečné 833, 687 25 Hluk

Místo podnikání: Na Konečné 833, 687 25 Hluk

Provozováno na internetové adrese: https://www.potisk21.cz

Zapsán v registru živnostenského úřadu města Uherské Hradiště pod č. j. :

MUUH-ŽO/57544/2013/Stol.

Spisová značka: 11291/2013

Registrován na úřadě pro ochranu osobních údajů pod registračním číslem: 00049039

Objednávka:

Krok 1:

Zákazník si vybere zboží na internetové adrese: https://www.potisk21.cz

Krok 2:

Po výběru zboží kontaktuje zákazník prodávajícího prostřednictvím emailu: maraminarik@email.cz nebo zprávou na facebookové stránce: https://www.facebook.com/Potisk21

Zpráva obsahuje:

- vybraný produkt

- barvu textilu a potisku

- logo

Krok 3:

Prodávající vytvoří grafický návrh a pošle jej zákazníkovi. Na tomto návrhu dochází k domluvě, kontrole a finálním úpravám produktu.

Krok 4:

Po odsouhlasení návrhu pošle zákazník prodávajícímu:

- počet kusů

- dodací adresu (pokud je fakturační adresa jiná než dodací, tak i tu)

Po odeslání adresy je objednávka brána jako závazná.

Objednávka je standardně vyhotovena do 2-4 pracovních dnů.

Dodání:

1. Prostřednictvím kurýra GLS/Zásilkovnou:

Zásilka je doručována kurýrem GLS/Zásilkovnou na adresu uživatele, většinou do 2 dnů od podání zásilky.

Platba probíhá prostřednictvím dobírky GLS/Zásilkovny nebo převodem na náš bankovní účet:

Při platbě dobírkou platíte celou cenu objednávky při převzetí zásilky.

Platbu můžete také provézt převodem na náš bankovní účet: 1381733033/3030 (Airbank). Po přičtení peněz na účet (obvykle 2 dny od odeslání), je zásilka následující pracovní den odeslána. Veškeré pokyny platby budou zákazníkovi poslány na email nebo Facebook.

Výše poštovného závisí na aktuálních cenách GLS/Zásilkovny.

2. Osobní předání ve městě Uherský Ostroh (okres Uherské Hradiště)

Termín a místo předání bude domluveno emailem, Facebookem nebo telefonicky. Platba v hotovosti, platí se pouze za zboží.

Vrácení zboží:

Všechny žádosti o výměnu či vrácení zboží se vyřizují přes email: maraminarik@email.cz . Zakoupené zboží přes internet máte dle zákona právo vrátit nebo požadovat jeho výměnu a to do 14 dnů od obdržení za jasně stanovených podmínek:

- Zboží musí být kompletní, nepoškozené, nepoužité, schopné dalšího prodeje.

- Zboží odešlete nejpozději do 14-ti dnů od jeho obdržení, společně s kopií faktury.

- Peníze jsou vráceny pouze za zboží, nikoli za Vámi zaplacené zpětné poštovné.

- Zboží nezasílejte na dobírku. Nebude převzato.

- Peníze za vrácené zboží (nikoliv za poštovné), budou kupujícímu zaslány na jeho bankovní účet nejpozději do 14-ti dnů.

- Měněné zboží zašleme kupujícímu nejpozději do 14-ti dnů od obdržení vráceného zboží.

Reklamace:

Reklamační řízení se řídí reklamačním řádem České Republiky. Obvykle trvá reklamační řízení 30 dní od převzetí zásilky do odeslání zásilky. Zboží může být vyměněno, mohou být vráceny peníze na bankovní účet nebo může být reklamace neuznána. Reklamaci uplatňujte vždy neprodleně po výskytu závady. Pozdější reklamace nebudou brány v potaz. Veškeré reklamace nejdříve zašlete na email: maraminarik@email.cz . Poté budete informováni o dalším průběhu.

Ochrana dat:

Odesláním adresy dáváte souhlas se shromažďováním a zpracováním osobních dat. Tyto údaje jsou používány pro identifikaci zákazníka a zpracování objednávek. V žádném případě nebudou poskytovány třetím osobám.